Brummelibrum.

Är verkligen sämst på att blogga... Det är lite illa, men tror att du (hej Andréa! och även om någon annan om någon förskrämd själ är här och läser) är van vid det vid det här laget.
 
Den senaste veckan har varit väldigt fin. Familjen har varit i Sälen och jag och storebror har varit hemma. Väldigt skönt att vara ensam lite. Viktor var här måndag-onsdag vilket var vackert. Blev så glad. Han fixade mat och efterrätt och allt till mig. Lyxigt som fan. Skämdes bort under de dagarna, kan man säga.

Veckan har varit sjukt fin om man ser från skolperspektiv! Inget att göra. Det stressar i och för sig på något sätt.. Känns som att vi kommer springa in i en vägg av skit snart, som straff för att denna vecka är pluggfri. Men men, den dagen, den sorgen. Får förbereda mig ordentligt och börja i god tid. Hade faktiskt tänkt spendera kvällen med att läsa lite ur pride & prejudice och möjligtvis lite i filosofin också. Under morgondagen får jag sysselsätta mig med samhäll! Ska leta ut lite grejer inför vår fantastiska film.
 
Gårdagen var i allmänhet bra. Skola, vilket var helt okej. Som vanligt liksom. Inget krångel eller sådär. Kom hem, fick efter ett tag en jävla huvudvärk. Det gick dock över efter en stund men ville ändå gå och lägga mig hyfsat tidigt, särskilt med tanke på att jag sovit ganska lite i veckan då det blivit tidiga morgnar med hundarna. Men icke sa nicke! Fick meddelande vid halv tio om att jag tydligen borde ta mig till en filur jag är bekant med. Efter en timmes tjöt från hans sida blev det till att jag faktiskt satte mig på cykeln och trampade iväg. Kvällen/natten/fram till fyra idag spenderades med att kolla på film! Blev bland annat björnbröder, pocahontas, aladdin, kalle och chokladfabriken, otecknade version av djungelboken, arthur and the minimoys (fan är en minimoj ens?), resident evil och underworld. Hade väldigt trevligt meeen är trött som fan. Kan dock ta igen det ikväll! Ska därför lägga mig och läsa efter att jag ätit, och sen sova som en liten stock. Första natten i min egna säng pååå en vecka.
 
Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0